• ایران
  • شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني رسالات
اخبار

مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني رسالات

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رسالات،حجت الاسلام والمسلمين علي اصغر تقوي در پاسخ به اين سؤال كه حماسه 9 دي در سال 88 نشان داد، مردمايران بري دفاع از حريم ولايت در صحنه هستند وبراي ماندگار شدن اين حماسه چه بايدكرد؟گفت: وقتي مقام معظم رهبري از اين حوادث به عنوان بيماري ياد مي كننند، بايدبه ملت ايران آفرين گفت: كه به موقع اين بيماري را شناخت و در 9 دي ماه آنرا جراحيكرد و از خطر نجات داد.

قطعا بيمار نمي تواند فقط در سالروز جراحي و عمل،مراقبت كند بلكه در همه اوقات،اطرافيان بايد مراقب بيمارباشند و از او حراست و حفاظت كنند.

عضو اتاق فكر تبليغ دفترتبليغات اسلامي خراسان رضوي در پاسخ به سؤالي ديگر كه كه در شرايط امروز كه ملتايران اسلامي در برابر قدرت هاي استكباري ايستاده،وظيفه آحاد مردم چيست؟اظهارداشت:ملت ايران آنچه را طي 30 سال انجام داده براي بخش عظيمي از جهان، شناخته شدهاست اما هستند كساني در گوشه و كنار جهان كه هنوز به خوبي ملت ايران رانشناخته اند و در 9 دي،ملت ايران همه داشته هاي خود را فشرده كرد و يكجا تحويل آنعده قليل داد، و نشان داد كه هر وقت ارداه كند و رهبري اجازه دهد،آن روز يوم اللهاست.

اين نخبه تبليغي در ادامه،تصريح كرد:آنچه ما ار ملت ايران شناخت دارريم اين است كه ملت ايران صبور،حليم وپرحوصله است و اين را دنيا به خوبي درك كرده اما بايد بدانند كه ملت ايران دربرابر دفاع از دين،قران و رهبري نظام با هيچ كس تعارف ندارد.

حجت الاسلام والمسلمين تقوي ضمن توصيه به مبلغان گفت:شناخت دقيق زمان و به روز بودن و تبليغ خود رابه روز كردن بايد درصدر برنامه مبلغان ديني باشد،با توجه به نگاه خاص دشمن بهولايت فقيه و رهبري نظام، مبلغان بايد ضمن هدف شناسي دشمن، تمام هم خود را بهتعظيم جايگاه ولايت فقيه و رهبري نظام معطوف كنند و لحظه به لحظه دشمن را رصد وتبليغات او را هدف گيري نمايند.

بي شك آنچه را داريم وآنچه را به آن مفتخريم به بركت خون شهدا به دست آمده است و اگر ايثار شهدا وايثارگران نبود زمينه تبليغ فراهم نبود.

بنابراين اهم وظايفمبلغان،ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تبعيت از ولي فقيه زمان است واگر اين 3عامل نبود، مقابله با حوادث پيچيده 30 سال پس از انقلاب غير ممكن بود.

 اين نخبه تبليغي، درپاسخ به اين سؤال كه از مديران اجرايي و مسؤلان بلند پايه براي  تحقق اهدافحضرت امام خميني(ره)‌ و فرامين مقام معظم رهبري و جاودانه ماندن حماسه هايي چون 9دي چه انتظار و خواسته هايي داريد؟گفت:مديران اجرايي سيايت شناس باشند وسياست بازان را رصد كنند. بدانند كه انقلاب ما اسلامي است و اسلامي بودن آنغير قابل مصادره است.مديران اجرايي كشور همانگونه كه از نامشان پيدا است در صدراجرا كنندگان فرمايشات مقام معظم رهبري هستند و توقع انتظار جامعه و رهبري ازمديران فوق العاده سنگين است.چه كسي است كه باور نداشته باشد چنين ملتي نياز بهخدمت دارد.مديران اجرايي كشور بدانند والبته مي دانند و نوعا از دلسوزان به اسلامو رهبري و مردم هستند اما به عنوان تذكر عرض مي كنم آنچه كه ما از روايات در مييابيم اين است كه امروز خدمت به چنين ملتي در صدر همه عبادات است و خداوند و امام زمان(عج)و مقام معظم رهبري(دام عزه) زماني راضي مي شوند كه مردم راضي باشند.

وي در خاتمه ضمن توصيه به مبلغان و در آستانه انتخاباتمجلس گفت:مبلغ چون در حرفه،فن و هنرتبليغ، عام عمل مي كنند و خطاب او همه آحاد مردم هستند و فرد،گروه قبيله،نژاد،زبانو مكان خاص مد نظرش نيست ،لذا بايد به اوضاع و احوال جامعه مسلط و بر جرياناتروز احاطه كامل داشته باشند. امروز تبليغ نياز مبرمبه مطالعه گسترده و انتخابات از مسايل حساس و پيچيده سياسي است و ورود به اينعرصه بدون تسلط،امر دشواري است.
  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه