• ایران
  • جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
در مصاحبه با روزنامه قدس: عزت ملت در گرو حضور پرشور در انتخابات است
اخبار

در مصاحبه با روزنامه قدس: عزت ملت در گرو حضور پرشور در انتخابات است

ارشادی نیا:مدیر مرکز مباحثات فقهی حضرت جوادالائمه علیه السلام مشهد اظهار داشت: انتخابات حق آحاد مردم است وحمایت از انتخابات و پافشاری کردن بر آن مایه ابهت و عظمت انسان است .

حجت الاسلام و المسلمین تقوی ،در گفتگو با خبرنگار قدس،با بیان اینکه خداوند متعال میفرماید ،(ان تنصرالله ینصرکم )،گفت :خداوند در این آیه قرآن میفرماید «اگر خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری میفرماید»خداوند چه نیازی به یاری ما دارد،جز اینکه دین او را یاری کنیم وامروز یاری دین خدا ثبات قدم در راه انقلاب اسلامی است که به اسلام و دین برترین  خدمات را داشته است.

وی با ذکر اینکه شرکت حداکثری در انتخابات یاری انقلاب است و نصرت انقلاب نصرت دین الهی است ،ابراز داسشت:امروز خشنودی خداوند و پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام در گرو حمایت و پشتیبانی از دین خداست و قانونگذلار مؤمن و مسلمان متعهد انقلابی در مجلس میتواند در مجلس آبرو وحیثیت کشور و نظام را قوت وقدرت بخشد واگر اصلح انتخاب نشود میتواند آب به آسیاب دشمن نظام بریزد.

این ستاد حوزه علمیه مشهد افزود:نتیجه حضور پرشور مردم در روز رای گیری و انعکاس آن در رسانه های جهانی بی گمان منافع وشیرینی آن را خود ملت می چشد وبیانگر قدرت وقوت ملت است ومسئولان را در گفتگوهای جهانی و مبادلات سیاسی و گفتمان های بین المللی قوی و نیرومند وبا پشتوانه مردمی مواجه می کند،بنابراین سربلندی و عزت ملتی برهمه داشته های او ترجیح دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با یادآوری اینکه قرآن ما را بر شکر نعمت توصیه می کند بیان کرد شکر نعمت افزایش نعمت را بدنبال دارد وچه نعمتی بالاتر،بهتر وبرتر از نظام مقدس جمهوری اسلامی که شکر این نعمت اگر انجام شود سرافرازی ملب و حکومت است و اگر کفران شود ،بطور یقین ذلت را در پی دارد وشکر نعمت نظام با حضور در عرصه انتخابات معنا پیدا می کند.

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه