• ایران
  • یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نسیم قاین: برگزاری جشن مبعث وتقدیر ازفرهنگیان درمسجد جامع بیهود باحضور استاد تقوی
اخبار

نسیم قاین: برگزاری جشن مبعث وتقدیر ازفرهنگیان درمسجد جامع بیهود باحضور استاد تقوی

 
جشن عید بزرگ مبعث و گرامیداشت مقام معلم توسط استاد ارجمند و خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای تقوی مدیر مرکز مباحثات فقهی جوادالائمه مشهدبا حضور پرشور اهالی بیهود برگزار گردید.

به گزارش نسیم قائن ، حجت الاسلام تقوی دراین مراسم جشن که شب گذشته در مسجد جامع بیهود برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث و هفته معلم، بیهود را مهد علم برشمرد وگفت: اداره یا ارگان دولتی و غیر دولتی در هیچ استان یا شهری نیست که فرد بیهودی در آن نباشد و این یکی از افتخارات بیهود و از ثمرات تحصیل علم است.

حجت الاسلام تقوی در بخش دیگری از بیانات خود به سابقه علم و تحصیل در بیهود اشاره کردوگفت:: 50 سال پیش در بیهود 5 معلم مشغول خدمت بوده اند که 3 نفرشان بومی و اهل همین روستا بودند و هدفم از تجلیل مقام معلم پایدار ماندن روحیه رشد علمی در این منطقه می باشد.

وی ضمن خیر مقدم به نماینده منتخب مردم قاینات گفت: نماینده محترم قاینات میدانند که مردم بیهود و پتانسیل های بیهود را نمیتوان جدای از منطقه و انقلاب و نظام دانست و مردم نیز میدانند که منتخب ملت نماینده همه است و برای همگان قابل احترام می باشند.

فلاحتی نماینده محترم قاینات وزیرکوه نیزدراین جلسه  با اشاره به سخنان استاد تقوی اخلاق را مهمترین مسئله جامعه بشری دانسته و از شهید کاوه و 40 شهید بیهود به عنوان اسوه های اخلاق نام برد.

مدیحه سرایی و مولودی بخش دیگری از مراسم بود که توسط مداح کشوری حاج احسان تقوی برگزار گردید.

در پایان مراسم نیز ضمن ضیافت شام از فرهنگیان روستای بیهود تجلیل شد..

گفتنی است بیهود در حال حاضر 65 فرهنگی دارد که در خراسان جنوبی و رضوی مشغول به خدمت هستند.

همچنین دراین مراسم از هیئت امناوخادمین مسجد جامع ورئیس پاسگاه بیهود وهمچنین از زحمات چندین ساله دینی فرهنگی حاج آقای نوربخش و حاج آقای هاشمی تقدیر شد و مراسم عمامه گذاری  4نفر از سادات بیهود نیز انجام شد.

 

 
 
 
  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه